Welkom!

Wat leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog ter ere van mijn teckelmeneren: Karel en Pepijn. Karel is een wildkleurige standaard ruwharige teckel en is geboren op 12-12-2009. Hij is een rustige knuffeldoos, maar met een zéér uitgesproken karakter en werkelijk stronteigenwijs. Ruim een jaar later (11-03-2011) werd zijn maatje Pepijn, eveneens een standaard ruwharige teckel maar dan black & tan, geboren. Pepijn is een hyperactieve ventje met een hartje van goud die alles wat hij doet ook vol overgave doet.

Deze twee heren zetten regelmatig mijn leven op zijn kop en daar ben ik ze meer dan dankbaar voor. Ook levert het nogal wat leuk materiaal aan verhalen, verslagjes en foto's op en deze wil ik dus graag met jullie delen via dit blog. Dit o.a. om te voorkomen dat mijn facebookvrienden compleet gestoord van me worden. Ook zal ik hier alle overige leuke teckelmeuk dumpen die ik tegen kom. Reacties vind ik altijd leuk en zijn zeker welkom!

Foto gezichtLiefs,

Leila

dinsdag 2 oktober 2012

Tattoo

Jaja, eindelijk heb ik hem dan... mijn teckeltattoo! Het is de tekening "The Dog" van Picasso. Ik heb hem, zoals je ziet, achter in mijn nek laten zetten. Ik ben er zelf ontzettend blij mee! <3

Mijn tatoeage nét nadat hij gezet is

4 opmerkingen:

  1. Wouw... Echt mooi... Picaso kon best goed schilderen..... Maar ook mooi tekenen... Het is echt strak gezet meis.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt heel erg mooi geworden. En past ook helemaal bij je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem geweldig!!!Geen last meer van gehad?

    BeantwoordenVerwijderen