Welkom!

Wat leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog ter ere van mijn teckelmeneren: Karel en Pepijn. Karel is een wildkleurige standaard ruwharige teckel en is geboren op 12-12-2009. Hij is een rustige knuffeldoos, maar met een zéér uitgesproken karakter en werkelijk stronteigenwijs. Ruim een jaar later (11-03-2011) werd zijn maatje Pepijn, eveneens een standaard ruwharige teckel maar dan black & tan, geboren. Pepijn is een hyperactieve ventje met een hartje van goud die alles wat hij doet ook vol overgave doet.

Deze twee heren zetten regelmatig mijn leven op zijn kop en daar ben ik ze meer dan dankbaar voor. Ook levert het nogal wat leuk materiaal aan verhalen, verslagjes en foto's op en deze wil ik dus graag met jullie delen via dit blog. Dit o.a. om te voorkomen dat mijn facebookvrienden compleet gestoord van me worden. Ook zal ik hier alle overige leuke teckelmeuk dumpen die ik tegen kom. Reacties vind ik altijd leuk en zijn zeker welkom!

Foto gezichtLiefs,

Leila

zaterdag 10 november 2012

De teckelmeneren in aquarel

Vandaag kwam ik thuis en stond mij een enorm leuke verrassing te wachten! Op facebook en het hondenforum waar ik actief ben zag ik ineens de foto's verschijnen van twee prachtige aquarellen van de teckelmeneren. Ze zijn gemaakt door West Siberische Laika fokker Chris Eisenga. We hadden het er al over gehad en ik wist dat ze mijn mannen op papier zou zetten, maar dat het zo mooi zou worden had ik alleen maar durven dromen!




1 opmerking: